Ascom voitti merkittävän terveydenhuollon kilpailutuksen Italiassa

Italiassa toimiva julkinen alueellinen sairaalakonserni tilaa Ascomilta Digistat-ratkaisun useisiin sairaaloihin. Viiden vuoden sopimus sisältää myös ylläpitopalvelut. Kaikkiaan tilausten arvo on 2,5 miljoonaa euroa.

8. joulukuuta 2021

Ascom toimittaa sopimuksen myötä useisiin italialaisiin sairaaloihin akuuttihoidon Digistat-ratkaisun, joka sujuvoittaa teho-osaston toimintaa monin tavoin. Sopimus kattaa Digistat-ratkaisun asennuksen, järjestelmäintegraation, asiantuntijapalvelut ja ylläpidon.

Ascom voitti julkisen hankintakilpailun vakuuttavalla ja luotettavalla teknisellä osaamisellaan teho-osaston digitaalisista ratkaisuista. Digistat mahdollistaa hälytysten, kriittisen hoidon ja perioperatiivisten työnkulkujen hallinnan.

– Sopimuksen myötä Ascom vahvistaa asemiaan yrityksenä, joka toimittaa ohjelmistoratkaisuja kriittiseen viestintään vaativissa ja monimutkaisissa terveydenhuollon työympäristöissä. Nämä sairaalat saavat käyttöönsä tilannetietoisuutta parantavan ratkaisun, joka tukee työnkulkuja vaativissa hoitoympäristöissä, Ascomin toimitusjohtaja Jeannine Pilloud sanoo.

Lisätietoja:
Kari Narva, Maajohtaja, p. +358 50 483 7675 tai kari.narva@ascom.com